מהפכה חוקתית 2023

מהפכה חוקתית 2023 – פוסטים

גלוי נאות:

·       תכליתו של מקבץ הפוסטים הוא ללוות את תקופת הכהונה של הכנסת ה 25 במאמץ לחולל בחברה הישראלית תהליכים שיעניקו למגמת הקיום של מדינת ישראל צביון תואם לחזון הציונות שאותו הגו ויזמו הדורות המייסדים של המדינה וממשיכי דרכם הרעיונית.

·       יעדו העיקרי של פרסום הפוסטים הוא לסכל את הפיכתה של ישראל ממדינה ציונית למדינה פוסט ציונית ובכך לאבד את היסוד עליו מושתת קיומה

·       מטרת הפרסום היא לתמוך במאמץ הציבורי ובמאמץ הפוליטי לחולל מהפך שלטוני ולהדיח מוקדם ככל האפשר את הקואליציה בלתי לגיטימית שעלתה לשלטון בעקבות הבחירות לכנסת ה 25 אשר הופכת את ישראל באמצעות חקיקה בלתי חוקתית למדינה פוסט ציונות שאין לה תקומה.

מבוא לפוסטים

בעקבות הבחירות לכנסת ה 25 שנערכו בנובמבר 2022 הוקמה קואליציה שלטונית המכונה "ימין על מלא".

קואליציה זו מחוללת מהפכה חוקתית המשמשת כמכנה משותף להגשמת שאיפות אידאולוגיות ותועלתיות שונות שיש לכל אחד ממרכיבי הקואליציה בנפרד.

חזון המדינה החדש שאותו מבססת המהפכה החוקתית נסלל באמצעות רפורמה משפטית המעצבת בתהליך של השתלטות עוינת, סדרי ריבונות, משטר ושלטון הנמצאים בניגוד עניינים עם עקרונות מגילת העצמאות.

מגילת העצמאות היא האסמכתא החוקתית לחזון הציוני המגדיר כמקשה אחת את חמשת המרכיבים של היסוד שעליו מושתת קיומה של מדינת ישראל:

א. מדינה שתקומם את עצמאות האומה העברית במולדתה.

ב. מדינה שתזמן גאולה לכלל האומה היהודית מחרפת הגולה.

ג. ריבונות: מדינה ציונית שריבונותה הממלכתית תונהג ע"י הלאום היהודי.

ד. דמוקרטיה: מדינה שאורחות חייה יתנהלו במשטר דמוקרטי

ה.   רפובליקה: מדינה שתפעל תחת שלטונו של עם הארץ היושב בגבולה

המהפכה החוקתית של גוש "ימין על מלא" מעצבת חזון של מדינה פוסט ציונית המבוססת על יסודות הנמצאים בניגוד עניינים מוחלט עם לפחות שלושה ממרכיבי היסוד של החזון הציוני

א.       ריבונות: ריבונות אנטי ממלכתית בהיותה נתונה בלעדית בידי הלאום היהודי

ב.       משטר: משטר תיאוקרטי שערכיו נקבעים ע"י רשויות תורניות.

ג.    שלטון: שלטון דיקטטורי המפקיע את השלטון מידי העם ומעניק מטעם עצמו סמכות ריבונית לגורם שליט יחיד, המרכז באצטלת סמכותו את ארבעת רשויות המדינה: המחוקקת, המבצעת, השופטת והמבקרת.

 להגנת ערכי המדינה הציונית מתייצבים שני כוחות עיקריים מתוך החברה הישראלית:

א. חלקים בציבור המתנגדים למהפכה החוקתית ורואים בהגשמתה סכנה קיומית לעצמם ולמדינה.

ב. כוחות פוליטיים המאגדים מפלגות ציוניות המזהים את הכוחות הפוליטיים המהווים את קואליציית השלטון כסכנה ברורה ומיידית למפעל הציוני ולעתידה של מדינת ישראל ומבקשים להדיחם מהשלטון ובו זמנית לכונן יוזמות לחילוצו של תהליך ההגשמה הציוני מחסמים ומשברים המטים את קיומו לעבר חדלון והכחדת ישראל כישות ציונית.

בתפריטי המשנה של מקבץ הפוסטים הזה תמצאו מבזקים החושפים יוזמות ודרכי פעולה אפשריות להחזרת הציונות השפויה לשלטון ולכינון מהלכים להגשמתו של החזון הציוני תוך מאבק והתנהלות נכונים באתגרי הזמן בכל ממדי קיומה של מדינת ישראל

בתפריטי אתר החזון הישראלי תמצאו מפרטים מעמיקים יותר שתכליתם לשרת את תהליך הפיכת החזון הציוני לחזון ישראלי ולהציע הדרכים להגשמתו.