בשם הרוב הדמוקרטי???

"בשם הרוב הדמוקרטי נעשה ונצליח"

ככה זה נשמע (בערך) מצד ימין…

מה זה רוב דמוקרטי? או נכון יותר מיהו הרוב הדמוקרטי?

קודם כל נבהיר!

תכלית הקמתה של מדינת ישראל היא מימוש הלאומיות היהודית כישות ריבונית ב"ציון" (ציונות) המתנהלת במשטר דמוקרטי (דמוקרטיה) בשלטון העם (רפובליקה)

היפוכה של תכלית הקמת המדינה היא ריבונות מדינתית שאין בה חזקת רוב ללאום היהודי והיא מתנהלת במשטר לא דמוקרטי (למשל תיאוקרטי) ובשלטון לא רפובליקאי (למשל אוליגרכי דתי)

מה יחשב כרוב דמוקרטי לגיטימי?

כרוב דמוקרטי לגיטימי יחשב רק רוב אזרחי שתופש את ישראל כמדינה שציונות, דמוקרטיה ורפובליקה הם מקשה אחת ואין בילתה לשמש את המדינה כאבן היסוד לקיומה.

רוב זה בלבד ראוי להגשים את תכלית הקמת המדינה על פי החזון של הוגי המדינה, מייסדי המדינה ומגשימי דרכם הרעיונית,

כל מי שמשנה יסוד מהיסודות החיוניים של המדינה (ציונות, דמוקרטיה, רפובליקה) מסכן את תכלית הקמתה ואינו ראוי לקחת חלק מכריע בחזקת ריבונותה.

נכון, יש הרבה סוגי דמוקרטיה כמו דמוקרטיה סינית או רוסית או סורית או אנגלית או אמריקאית וכנראה שלכל מדינה יש את הדמוקרטיה שלה ולנו יש את המקורית שלנו עם ריבונות של רוב ציוני, שלטון רפובליקאי ומשטר דמוקרטי.

כל רוב אחר גם אם מושג בבחירת רוב של רצונות הציבור, אינו לגיטימי אם אינו מבוסס על טהרת יסודותיה המקוריים של דמוקרטיה ישראלית המהווים צורך על בלתי ניתן לערעור, לקיום המדינה…

עכשיו משהובהר מהו רוב דמוקרטי לגיטימי במדינת ישראל

נפנה לסטטיסטיקה ונמצא פתרונים לשאלה מיהו באמת הרוב הדמוקרטי הלגיטימי! (זוכרים: ציוני, דמוקרטי, רפובליקני)

שימו לב:

מצביעים בבחירות 2022 לכנסת 25 – 4,737,942

כמה קולות קיבלה הציונות?

קולות ציונים – 3,120,903 = 65.87%

קולות ערבים – 511,399 = 10.79%

קולות חרדים – 673,158 = 14.21%

רוב דמוקרטי מוחלט לציונים 65.87%

כמה קולות קיבלה הדמוקרטיה?

תומכי משטר דמוקרטי – 2,604,433 = 54.97%

תומכי משטר תיאוקרטי – 1,701,027 = 35.90%

(יהודי=חרדים + סיעת ט' ; אסלאמי= ערבים )

רוב מוחלט לתומכי משטר דמוקרטי 54.97%

כמה קולות קיבלה הרפובליקה?

תומכים בשלטון העם (רפובליקה) – 2,604,433 = 54.97%

תומכים בשלטון אוליגרכי דתי – 1,701,027 = 35.90%

(חרדים, ערבים, סיעה ט')

רוב מוחלט לתומכי משטר דמוקרטי 54.97%

לשילוב של ציונות, דמוקרטיה, רפובליקה יש רוב מוחלט בעם!

אופססס…

אז מה? הרי "העם אמר את דברו" אחרת ובאופן דמוקרטי לפי "רצונו החופשי", לא ככה?

טוב אפשר לערער על "דמוקרטי" כאשר בגוש הימין יש רוב למפלגות, המהוות 51.61% מגוש הימין, שאמרו את דברה של הנהגה אוליגרכית דתית, אבל ניחא למה להתקטנן…

אז לפחות "נקרא לילד בשמו":

נקרא למרכיב החרדי / חרד"לי בגוש הימין "ימין יהודי"

נקרא לשותפיהם הבכירים (בעצם זוטרים, לא?) "ימין ישראלי"

נקרא למפלגות הציוניות בגוש האחדות ושינוי "ציונות ישראלית"

ועכשיו נבדוק: איזה גוש מתבסס ברובו המוחלט על מרכיבים של "רוב דמוקרטי לגיטימי"?

גוש ה"ימין על מלא" – 2,304,964 48.65%

ימין "ישראלי" בגוש הימין – 1,115,336 23.54%

ימין "יהודי" בגוש הימין – 1,189,628 25.11%

גוש "אחדות ושינוי" – 1,863,643 39.33%

תומכי "ציונות ישראלית" – 1,669,596 35.24%

מתנגדי "ישות ציונות" – 194,047 4.07%

גוש "אחדות ושינוי" הוא ברובו המכריע "דמוקרטי לגיטימי"

גוש "ימין על מלא" ברובו המכריע איננו "דמוקרטי לגיטימי"

הימין הישראלי נבחר ברוב דמוקרטי לא לגיטימי לשלטון

מוטלת על הליכוד החובה כמנהיג (?) הגוש להוכיח את נאמנותו לכל שלושת היסודות של התכלית לשמה הוקמה המדינה למרות הכפירה של שותפיו מ"הימין היהודי" בלפחות שניים משלושת היסודות שבלעדיהם לא ניתן להגשים את החזון הציוני.

שיהיה לימין "הישראלי" בהצלחה כי אז כולנו ננוחם בבניין ציון כרפובליקה דמוקרטית ברת קיימא. אשרי המאמין…

בינתיים על מפלגות ה"ציונות הישראלית" בגוש "האחדות והשינוי" לנצל את תקופת האופוזיציה ולהתכונן ללא הרף לקראת הבחירות לכנסת ה 26 ולכונן מחדש את מפת הכוח הפוליטי במדינת ישראל כדי למנוע את קריסת החזון הציוני וכדי לתת תנופה להגשמת חזון ישראלי בר קיימא המושתת עליו.

איך עושים את זה?

א. ראשית חכמה מקימים "שלטון צללים" המחבר את המפלגות בארגון אופוזיציוני שאת מדרגו המעמדי קבע הכוח הפוליטי שהעניק הבוחר לכל מפלגה בקלפי ולא עפ"י המאווים של המנהיגים ונבחרי הציבור.

ב. שנית, מתחילים עבודה על כינון חוקה למדינת ישראל שביסודה עומדת הנאמנות למדינה שאת זהותה יצק החזון הציוני ממרכיבי הציונות, הרפובליקה והדמוקרטיה.

ג. שלישית, מתחילים לבנות מתווה להסדר חד צדדי הקובע את גורל הריבונות ביו"ש והמשתמע מכך לגבי גבולות קבע של מדינת ישראל, זכות השיבה לפליטי 1948, מעמד ירושלים ופירוז ישראל מכוח צבאי בתמורה לערבויות זרות.

ד. רביעית מתחילים בכינון תורה מדינית / ביטחונית שתכליתה למנף את החזון הישראלי באמצעות מנופי ידע וטכנולוגיה ייחודיים שברשות ישראל החיוניים לגורמי כוח מדיינים העלולים להטות את תהליך הקיום ממסלול החזון ושימוש בכוחה של ישראל במקביל כדי לאבטח את מסלול החזון כנגד כל תוקפנות מאיימת.

ה. חמישית, מכינים מתווה קבע עקרוני לתקציב מדינה המושתת על עקרונות הגשמת החזון הישראלי באמצעות תיכון של תוכנית פיננסית / כלכלית יישומית.

ו. שישית, לכונן פרדיגמה חדשה ותואמת מציאות של שלטון ריבוני הנלחם על קיומה של מדינת ישראל עפ"י תכלית הקמתה שתחליף את הפרדיגמה המושרשת בתודעה היהודית על ערכי דמוקרטיה כערכים מוחלטים והתאמתה לאכיפת חוק דיפרנציאלית כנדרש לקיום ריבונות מדינתית הגוברת על כל שאיפה לאמנציפציה לאומית, דתית, עדתית, מעמדית ואחרת שאינה מתכופפת בפני ריבונות המדינה ומובילה לאנרכיה של התנהגות פושעת ועבריינית.

ז. שביעית, לפתוח במסע לשינוי תודעה בקרב אוכלוסיות שאינן מצביעות למפלגות "הציונות הישראלית" כדי לפכחן מקיבעונות מושרשים של דמוניזציה על רקע לאומי, דתי, עדתי ומעמדי ולהעמיד אוכלוסיות על זכותן לדעה עצמאית שתאפשר להן לתמוך בבחירות לכנסת ה 26 בגוש "האחדות והשינוי".

ח. שמינית, להימנע מהעלאת הצעות חוק שתכליתן היא לשרת את ה BASE הפוליטי, המאתגרות את הקואליציה השלטונית ועל הדרך, מזלתות את המאמצים א' – ז' לכונן את מפה פוליטית שתחלץ את מדינת ישראל מסכנות הצפויות משימוש ברוב דמוקרטי לא לגיטימי מבחינת החזון הציוני, כדי לשלוט בגורלה.

מי שהגיע עד כאן ויש לו קול להרים, מוזמן לקרוא למנהיגים הפוליטים ולמנהיגי הדעה של גוש הציונות הישראלית, לפיד, גנץ, סער, אלקין, ליברמן, מיכאלי, לקום ולעשות מעשה לאחדות ולשינוי כמתבקש מחומרת המצב.

שיהיה בהצלחה לכולנו

פורסם בפייסבוק 25/11/2022

כתיבת תגובה