מחאות, הפגנות ומה עוד?

לנגד עינינו ובקרבנו מתחולל מאבק כנגד מזימת זדון מתגשמת של קואליציה פוליטית בלתי קדושה.

קואליציה הקמה לכלות את החזון הציוני שתכליתו החוקתית נקבעה במגילת העצמאות כיסוד בלתי ניתן לערעור שיעוגן בחוקת מדינה.

תכליתו של החזון הציוני היא לקומם מדינה שיסודותיה יצוקים כמקשה אחת בלתי ניתנת להפרדה של חמישה מרכיבי היסוד ובהם שלושת עיקרי ההגשמה: ציונות, דמוקרטיה, רפובליקה.

אלה הם חמשת מרכיבי היסוד של החזון הציוני:

א. מדינה שתקומם את עצמאות האומה העברית במולדתה.

ב. מדינה שתזמן גאולה לכלל האומה היהודית מחרפת הגולה.

ג. ציונות: מדינה שריבונותה תונהג ע"י הלאום היהודי.

ד. דמוקרטיה: מדינה שאורחות חייה יתנהלו במשטר דמוקרטי

ה. רפובליקה: מדינה שתפעל תחת שלטונו של עם הארץ היושב בגבולה.

על מגיני החזון הציוני מוטלות שלוש משימות הגנה מפני המהפכה המשפטית שמכשירה השתלטות עוינת של קואליציה זדונית על ריבונית המדינה והפיכתה הבלתי חוקתית לדיקטטורה תיאוקרטית בשלטון אוליגרכים לאומנים וכוהני דת:

1. לחולל תהליך שינוי תודעה בקרב תומכים "רכים" של קואליציית ה"ימין על מלא" ולהביאם למחנה הציונות השפויה באמצעות מחאה ציבורית כלל ישראלית בעצימות גבוהה שתמשך כל כהונת הכנסת ה 25, מחאה ותחשוף בפני מתלבטים שתמכו בקואליציה, את הצרימה שבין השקפת עולמם המטופחת ע"י תקוות שווא לחיים במציאות שתתגמל אותם על דבקותם באמונה ובנאמנות פוליטית למנהיגים שוגים לבין מציאות מסכנת קיום ומאכזבת הנגלית תחת שלטון קואליציית "ימין על מלא".

2. לכונן "ממשלת צללים" פרלמנטרית משותפת למפלגות הציוניות שבאופוזיציה שתפעל לרכישת אמון הציבור הציוני הרחב ותומכיו כדי להחזיר שליטה בריבונות המדינה לתהליך הגשמת החזון הציוני במהלך כהונת הכנסת הבאה, הכנסת ה-26.

3. במסגרת "ממשלת הצללים" לתכנן יוזמות להבקעת חסמי ההגשמה של החזון הציוני בשלושה ממדים של הקיום הישראלי:

א. בממד לכידות העם נדרשת יוזמה לכינון חוקה שעל בסיס החזון הציוני תיצור זהות ישראלית שתגשר על פני ניגודי הזהות של מרכיבי העם שמכוח אחדותו יוכל לאתגרי הקיום של המדינה.

ב. בממד ההתמודדות עם העימות הפלסטיני המאתגר את קיומה של המדינה ואת שלומם וביטחונם של תושביה, נדרשת יוזמה חד צדדית לכינון גבולות קבע למדינת ישראל ותנאי סף לניהול מו"מ על הסדרים מדיניים עם אויביה ובראשם הכרה בלתי מסויגת בריבונותה של המדינה בגבולותיה.

ג. בממד ניהול תהליך ההגשמה של החזון הציוני והפיכתו לחזון ישראלי, נדרשת יוזמה לכינון תורה מדינית / ביטחונית לאבטחת היוזמות להבקעת חסמי הגשמת החזון הציוני וניהול סימולטני ויחידני של משברים פנימיים ובינ"ל שיחוללו היוזמות.

עיצוב תהליך כינון ממשלת הצללים כדגם לקווי יסוד להקמת הממשלה ה-38 ועיצוב היוזמות להבקעת החסמים כמצע לבחירות לכנסת ה-26 של המפלגות הציוניות השותפות בגוש ה"אחדות ושינוי" ופרסומם בשקיפות בהקדם, ישמש תמריץ נוסף לתומכים ומתלבטים להצטרף ביום הבוחר למצביעי הגוש על מנת להחזירו לשלטון והפעם עם כלים להכרעות דמוקרטיות בבעיות יסוד שנויות במחלוקת בין הזרמים השונים בתוך הגוש.

למתווה פעולות לבלימת הקואליציה הגוזרת המכלה את החזון הציוני היכנסו לקישור "אחדות ושינוי 2.0"

פורסם בפייסבוק 02/03/2023

כתיבת תגובה