למי שמורה זכות המחאה?

למי שמורה זכות המחאה?

על מי מוטלת חובת המעשה?

איך לחלץ את ריבונות המדינה מהשתלטות עוינת?

קראו ושתפו!

בימים של קריסת החזון הציוני, מחאה היא זכות השמורה לכל מי שבעיניו יסודות הגשמת החזון הוא שילוב של ריבונות כל ישראלית הנתונה לשלטון עם הארץ המנהל את אורחות חיי המדינה במשטר דמוקרטי.

זכות המחאה שמורה לכל מי שלליבו יקרים שלושת היסודות , על פי משנתו של החזון הציוני:

• הריבונות הממלכתית

• המשטר הדמוקרטי

• השלטון הרפובליקני

זכות המחאה שמורה לכל מי שבעיניהם שלושת היסודות האלה הם בחזקת "ייהרג ובל יעבור" ומשרתים כמקשה אחת את עצם קיום המדינה ותכלית הקמתה

בימים של קריסת החזון הציוני, זכות המחאה איננה שמורה לנבחרי הציבור מהמפלגות הציוניות המשרתים את המדינה ובוחריהם בכנסת ישראל.

התעטפות הפגנתית בדגלי ישראל, דילוגים מעל שולחנות ועדת החוקה, נאומים חוצבי להבות מעל הדוכן או תגובות מילוליות חריפות המוטחות כנגד הקואליציה מספסלי המליאה או הצטרפות למחאה העממית לא יחלצו את ריבונות המדינה מקואליציה קנאית של קיצוניים דתיים (חרדים), קיצוניים לאומנים (חרד"לים), קיצונים עדתיים (ש"ס) ומאמינים קיצוניים במקסמי שווא (ליכוד) שהשתלטו השתלטות עוינת על ריבונות המדינה וקמים על החזון הציוני להחריבו

יקומו המפלגות הציוניות של גוש האחדות והשינוי המשרתים באופוזיציה ולמען הצלת החזון הציוני, יחוללו את התהליך שיחזיר אותם בוודאות לשלטון בכנסת ה 26.

ראשית חוכמה הקימו ממשלת צללים ומשם תתגלגלו הלאה לכינון יוזמות שיסירו את החסמים הבולמים את תהליך הגשמת החזון הציוני.

הפכו את היוזמות למצע בחירות מוסכם על דרך הבקעת חסמי החזון ואת קווי היסוד להקמת ממשלת צללים לתהליך מוסכם לפתרון מחלוקות עקרוניות בנוגע לתהליך הגשמת החזון הציוני והפיכתו לחזון ישראלי.

המלצות למתווה פעולה תמצאו באתר "אחדות ושינוי 2.0" המסביר איך לכונן ולהפעיל ממשלת צללים ומפרט תכנים מומלצים להפעלתה.

פורסם בפייסבוק 24/02/2023

כתיבת תגובה