פני המלחמה בעזה

פני המלחמה בעזה.
רובו של הציבור בישראל תומך בזכותו של הלאום היהודי, להיות ריבון במדינתו ומוכן להילחם בחירוף נפש נגד הרעיון של הכחדת ישראל כישות ציונית.
כל הציבור הזה קם היום, היום השמיני למלחמה בעזה, מישיבת השבעה הקולקטיבית על נרצחי הפרעות בשמיני עצרת או בטרם נשמעו תפילות הושענא רבה.
הקימה מהשבעה שבה זעקנו את זעקת שברנו אינה מבטלת את שלושים ימי האבל הקולקטיבים שבהם כבר איננו יושבים אלא קמים לעשות מעשים ולנצור את הנהי עד תום המלאכה.
די לדיבורים המצהירים שאנחנו ננצח כי עכשיו היא העת לנצח בלי דיבורים.
רק מתי מעט מתוכנו, העוסקים בהנהגת המלחמה, עוסקים בצפייה מושכלת בפני המלחמה בעוד רובנו אינו יודע את נפשו מעוצמת אי הוודאות המבהיקה לעיניו בהבזקים של איום קיומי.
לטובת ציבור זה מוגש לוח זמנים ואירועים גנרי של תולדות המלחמה המתרגשת עלינו שגורלה טרם נחרץ.

המעט שלוח הזמנים והאירועים יוכל לספק לנו הוא כלי ייחוס לאירועי המציאות שאותם נוכל לבחון מידתית בצורה מושכלת תוך תיקון הסטיות של החזוי לעומת תרחישי המציאות ותוך הבנה של מה שרואות עינינו ושומעות אוזנינו בכל טווחי האמינות של המידע המציף אותנו.
זכרו, אנחנו לא לבד, יש לנו את עצמנו גם אם נדרש להילחם בו זמנית בכל חמש זירות הלחימה עזה, לבנון, אירן, יו"ש, פנים ובנוסף בזירה המדינית / כלכלית גם ללא תמיכה מעצמתית.
זכרו עוד, אין דרך להחזיר לחיקנו את הנחטפים בכל דרך שאינה לחימה לשחרורם בעבודת שטח אינטגרלית עם מהלכי המלחמה!
זכרו, החלופה המעשית היחידה היא שחרור ללא תנאי של כל האסירים הביטחוניים שלבד מהבאת המזור לחטופים ובני משפחותיהם משמעותה היחידה של חלופה זו השארת הטרור על מכונו והקרבת חירותם וחייהם של קורבנות המלחמות והמערכות הבאות שיזמו מנהיגי הטרור נגדנו בשם דת האסלאם והלאומנות הערבית.
בואו נשלם בהווה במחירים שנגזר עלינו לשלם בהווה ולא במחירים שיושתו על עתידנו כפי שאנחנו נאלצים לשלם היום על האשראי שנטלו קודמינו לפני חמישים שנה ושאותו אנו משלמים היום בריבית דריבית מבלי שהחוב שנטלנו אי אז עיגן את היוויתינו הציונית במרחב קיומנו כמו שפיללנו.
הפעם בואו נעקוב אחרי הצעדים הראשונים בעזרת לוח הזמנים והאירועים הגנרי לקראת גורל מבוסס יותר.
בהצלחה לכולנו.

 

כתיבת תגובה